Săptămâna 14, anul 2016

1. MAZDA 323 cu aripa spate dreapta și bara spate lovite. Mai întâi se îndreaptă aripa, apoi se trece la vopsirea totală a aripii spate și locală a barei spate.

2. VW PASSAT 2008, cu urme de rugină pe aripa față stânga, uși stânga, haion și aripa spate dreapta.

Mai întâi se îndepărtează rugina prin șlefuire, apoi se tratează tabla cu un inhibitor de rugină (produs profesional, nu se vinde în magazine), apoi se trece la chituire, șlefuire, fuller și vopsea.

S-au vopsit aripa față stânga local, ușile stânga și haionul complet, iar aripa spate dreapta local. Vopseaua este produs PPG și este preparată (mixată) în laboratorul propriu.

3. SEAT LEON 2008 cu bara față "frecată" la colțuri, bara spate "frecată" în partea stângă și puncte mici de rugina la colțurile aripilor spate și lampa stop interior stânga..

Deoarece autoturismul prezenta în partea față urme vizibile după reparația anterioară (a se vedea lufturile dintre bara față, faruri și aripi față) i-am recomandat clientului demontarea barei față și reașezarea acesteia, dar... am fost refuzați, motiv pentru care bara față a fost vopsita local pe colțurile stâng și drept, în stare montată pe auto.

Tot local s-au vopsit aripile spate, haionul și bara spate, folosind materialele proprii. Nu apare diferența de nuanță, iar trecerea de la partea vopsită la cea nevopsită este nesesizabila.

Înapoi la Galerie lucrări