Săptămâna 13, anul 2016

1. OPEL CORSA C lovit în spate, cu haion, bara spate, panou spate și aripa spate stânga deformate. Pentru repararea autoturismului am solicitat bara spate și haion noi. Clientul, de profesie economist, ne-a adus(din dezmembrari, desigur) bara spate crăpată și haion deformat și ruginit.

S-a trecut la demontarea autoturismului în vederea executării reparației, îndreptarea panoului spate, sudarea barei spate (da, avem tehnologie de sudură în plastic), demontarea lunetei și reparația haionului. Urmează chituirea, vopsirea (în cabina de vopsit), montarea pieselor, protecția cavităților cu ceară de cavități și livrarea autoturismului.

Reparația acestui autoturism a făcut obiectul unui dosar de daună deschis de către o societate de asigurare, pentru care clientul a optat pentru "reparație în regie proprie". Deoarece clientul a aprovizionat piese refolosite (din dezmembrări), estimăm că suma primită cu titlu de despăgubire din partea societății de asigurare a fost mai mare cu 50% decât costul reparației.

2. Clientul ne-a adus un VW POLO cu aripa față dreapta 'pansată' în zona îmbinării cu pragul. După ce am demontat aripa cu pricina (care s-a înlocuit cu o piesă adusă de către client) și am curățat antifonul de pe praguri, am gasit... schvaitzerul din imaginile de mai jos.

Deoarece VW POLO este serie 9N pentru care încă nu există doar pragul separat ca piesă de schimb, am fost nevoiți să decupăm zonele corodate din praguri, să confecționam (manual) din tablă porțiunile decupate, să grunduim fața din interior a 'petecelor' și să sudăm, apoi să chituim, antifonăm și să vopsim piesele cu pricina.

A urmat protecția interioară a pragurilor cu ceară de cavități și... livrarea autoturismului.

3. La recepția autoturismului HYUNDAI ACCENT, aripile spate arătau aproximativ ca în poza 1. După curățarea vopselei, s-au conturat două găuri care au putut fi "astupate" pe partea dreaptă cu un punct (mai mare, ce-i drept) de sudura, iar pe partea stângă cu un petec sudat de vreo 6 cm2.

A urmat chituirea aripilor, vopsirea locală a aripilor spate și totală a barei spate, polișarea aripilor spate, protecția interioara a acestora cu ceară de cavități și bifarea a încă unui client mulțumit!

Înapoi la Galerie lucrări